Disebalik Cinta Allah Dan Rasul

Disebalik Cinta Allah Dan Rasul

Friday, 16 December 2011

Disebalik Cinta Allah






Ya Allah, 
 
Sesungguhnya cinta kepada-Mu sangatlah menenangkan jiwaku.

 
Tidak ada cinta yg dapat memberikan aku ketenangan di hati selain Cinta-Mu..

 
Segala yang aku telah mengadu, 

 
segala yang aku telah luahkan, 

 
segala yang aku telah minta,


segala yang aku telah rayu pada-Mu ,


semuanya Engkau dengar malah melihatku ketika itu,


Jika nak dibandingkan dgn cinta manusia,


mereka tidak dapat mendengar tatkala aku menangis kerana disakiti,


mereka tidak melihat tatkala aku sedang merindui mereka,


mereka tidak dapat mengurniakan segala apa yang aku pinta,


kadang-kadang mereka tidak dapat meluangkan masa untuk mendengarkan luahan hatiku,


Tetapi Ya Allah,


Bila aku mengadu,meluahkan isi hatiku, meminta dan merayu drp-Mu..


Hatiku terasa sangat tenang,




Jiwaku sangat Sayu,


Aku sedar yg Engkau sedang bersama aku ketika itu,


Subhanallah Mahal-nya Cinta-Mu,


Alhamdulillah sekiranya aku dapat merasai cinta-Mu,


Allahu Akbar,sesungguhnya tiada cinta lain yg sehebat cinta-Mu ya Allah..


Aku menagih cinta Haqiqi-Mu Ya Allah..=)

No comments:

Post a Comment